czwartek, 3 maja 2012

mmm.....

Cześć, dlugo mnie nie było. Ale chyba nikt nie zauważył.


   Nie wiem, co się dzieje z tym bloggerem, że nie mogę dodawać zdjęć. Na każdym blogu jakoś idzie, a u mnie tnie. Ten blogger jest jakiś pieprznięty. Miałam ostatnio trochę czasu na stylizacje, ale WTF, nie mogę dodawać ich na bloga bez zdjęć. Jakieś pomysły?
   To jedna rzecz. Druga sprawa dotyczy czytelników i bloga ogólnie. Właściwie, to po co ja to robię? Bo sprawia mi to przyjemność, bo mi się nudzi, bo chcę zaistnieć na stardollu "dobrymi" stylizacjami? Sama nie wiem, ale po prostu chcę to robić. Ale to nie ma sensu, skoro robię to dla siebie. Chcę się z Wami dzielić moją pasją, jaką jest moda. Ludzie kurde, jeśli dodajecie się do obserwatorów to komentujcie i wchodźcie na bloga. Co będę miała z tego, że mam 19 (lol) obserwatorów, skoro nikt nie komentuje. Wolę mieć 2,3, ale żeby naprawdę ciekawiło ich to, co robię. Nawet nie wiecie, jak cieszę się z każdego komentarza. Każdy poprawia mi humor, nawet ten zły, bo wiem, że ktoś wszedł na bloga i skomentował, to się liczy. Jeśli już nie chcecie być w obserwatorach, to się wypiszcie, droga wolna. ( -> )

Dlatego, jeśli chcesz, żebym dalej zajmowała się blogiem i dodawała stylizacje (z tymi zdjęciami to postaram się naprawić)  to skomentuj tę notkę. BĘDĘ NAPRAWDĘ BARDZO WDZIĘCZNA. W końcu robię to dla Was, czytelników.



Jeśli przeczytałeś całą moją wypowiedź to gratulacje. Pewnie większość (jeśli ktokolwiek oprócz Ciebie wchodzi na bloga) zaczęło czytać od tego momentu.



Pozdrawiam, Iga.

3 komentarze:

  1. Ja obserwuję tego bloga, ale nie umiałam sie na niego ostatnio dostać.. Oczywiście chcę, żeby blog dalej funkcjonował ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog ;)

    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń